Polityka zwrotów

ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROTY

Klientowi będącemu konsumentem  – tzn., który nabywa towar na cele niezwiązane z działalnością gospodarczą, przysługuje prawo zwrotu zakupionego w sklepie przedmiotu, bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem, że Klient zwróci przedmiot w stanie niezmienionym od tego, w jakim go zakupił.

W takim przypadku, zwracamy Państwu, zgodnie z zapisami Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) wszystkie otrzymane od Państwa płatności.

Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ma nienaruszone metki ani nie został w żaden sposób uszkodzony.

Koszty zwrotu oraz odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu ponosi Kupujący – udzielimy wszelkich wskazówek co do prawidłowego zabezpieczenia, jak i sposobu zwracanej przesyłki.

Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem, zwrotu pieniędzy za odesłany, nieuszkodzony towar dokonujemy przelewem na wskazane konto bankowe.

Przepis ten nie dotyczy zamówień-zakupów odbieranych osobiście przez Klienta na miejscu w salonie. Miejsce odbioru produktu skutkuje uznaniem, iż umowa sprzedaży zawarta zostaje na miejscu w salonie i nie będzie ona uważana za umowę zawieraną na odległość w rozumieniu przepisów prawa. W przypadku odbioru produktu w sklepie, za moment zawarcia umowy rozumie się przyjęcie towaru przez Klienta.

Towary, które zostały dostosowane do Państwa potrzeb (zmiana rozmiaru pierścionka lub inne zmiany na zamówienie)  nie podlegają prawu zwrotu zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

W razie jakichkolwiek wątpliwości ,oraz w celu uzgodnienia terminu i adresu zwrotu prosimy Państwa o kontakt mailowy lub telefoniczny.